Hoppa till innehåll

Hjälp Med Hemsida


stefan_fox
 Dela

Rekommendera inlägg

jag har en massa tid över och vill göra något roligt av den jag skulle vilja göra en egen spel hemsida som tex Habbo,Runescape eller blip nått sånt och nu till stora hjälpen jag behöver JAG kan INGET om hemsidor och skulle vilja lära mig så jag behöver lite hjälp med sidor som visar eller som har fata om hur man gör

 

Tackar för alla hjälp jag får

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du inte kan nånting om hur man gör hemsidor så börja med alla lära dig det.

 

Sök på html.

 

Sedan när det gäller att göra spel så är det ganska svårt om man är en nybörjare på det men gå in på google sök på javascript game ladda ner nåt spel klisstra in och ändra lite.

 

Är inget proffs men det var mitt tips.

 

Ojojoj. Vänta nu. Skulle du göra spel som habbo o runscape eller vad du sa???

 

Du får nog vänta ett par månader/år om du ska kunna lära dig sånt. Och dyrt kan det bli också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har redan en sån här tråd!

Sen bör du lära dig HTML först om du ska starta en hemsida.

 

 

jag vet redan att jag har en sådan tråd men trode den var på fel ställe så jag gjorde en här med :rolleyes:

 

nu har jag en annan fråga vad finns det för program som jag bör ha för att göra en hyffsad hemsida och finns det något program på svenska hällst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du först för att kunna göra hemsidor med log in och sånt ska man kunna php, som sakt html ochså bara för hemsidan, sen tex runescape och habbo vet vad det är men har aldrig spelat skiten, skulle gissa på att det e java så du får nog plugga 3-5 år på det dära;)

Kan kanske tipsa dig lite, tex html css:)

Redigerat av Cinze88
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...