Hoppa till innehåll

Bli Klar Med Alla Updrag Med Ett Fusk


Gäst aso090

Rekommendera inlägg

Gäst aso090

hej detta fusk gör så att du blir klar med alla updrag allså 100% färdig och sen kan du knappa in en knapp som kommer ett meny där kan du välja en updrag som du vill köra ifall du tyckte kanske den updragen var kul men du e i alla fall klar med hela spelet

 

dem som vill veta fusken kostar det 100 FM om jag ljuger kan ni anmäla mig och jag lovar att den funkar ni får tillbaka FM:en om det inte funkar och om jag inte ger er fm:en tillbaka ifall det inte funkar så kan ni anmäla mig till admin och jag lovar 100 % fri av virus eller spyware eller adware eller trojan allså det är fritt från all skit skicka pm till mig och fm:en och jag skickar till er fusken och om ni vill ha screenshot så kan jag skicka via pm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej detta fusk gör så att du blir klar med alla updrag allså 100% färdig och sen kan du knappa in en knapp som kommer ett meny där kan du välja en updrag som du vill köra ifall du tyckte kanske den updragen var kul men du e i alla fall klar med hela spelet

 

dem som vill veta fusken kostar det 100 FM om jag ljuger kan ni anmäla mig och jag lovar att den funkar ni får tillbaka FM:en om det inte funkar och om jag inte ger er fm:en tillbaka ifall det inte funkar så kan ni anmäla mig till admin och jag lovar 100 % fri av virus eller spyware eller adware eller trojan allså det är fritt från all skit skicka pm till mig och fm:en och jag skickar till er fusken och om ni vill ha screenshot så kan jag skicka via pm

 

Jaha. Detta kan du posta I fuskarkivet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej detta fusk gör så att du blir klar med alla updrag allså 100% färdig och sen kan du knappa in en knapp som kommer ett meny där kan du välja en updrag som du vill köra ifall du tyckte kanske den updragen var kul men du e i alla fall klar med hela spelet

 

dem som vill veta fusken kostar det 100 FM om jag ljuger kan ni anmäla mig och jag lovar att den funkar ni får tillbaka FM:en om det inte funkar och om jag inte ger er fm:en tillbaka ifall det inte funkar så kan ni anmäla mig till admin och jag lovar 100 % fri av virus eller spyware eller adware eller trojan allså det är fritt från all skit skicka pm till mig och fm:en och jag skickar till er fusken och om ni vill ha screenshot så kan jag skicka via pm

 

bli klar med alla uppdrag är långt ifrån 100%.är du säker på att det täcker ALLT,och sen är det ju en del av spelet att göra uppdragen själv.

Redigerat av Gangsta4life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aso090

allså jag menar updragen med sweet gänget eller vad den heter hoppas du förstår allså man blir klar med hela spelet som man måste göra allså du vet från första början står det på kartan cj man ska klara den allså den blir klar med alla dem fattar du? och massa annat updrag men taxi updrag och sånt är ju vanligt det kan man aldrig bli klar med

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej detta fusk gör så att du blir klar med alla updrag allså 100% färdig och sen kan du knappa in en knapp som kommer ett meny där kan du välja en updrag som du vill köra ifall du tyckte kanske den updragen var kul men du e i alla fall klar med hela spelet

 

dem som vill veta fusken kostar det 100 FM om jag ljuger kan ni anmäla mig och jag lovar att den funkar ni får tillbaka FM:en om det inte funkar och om jag inte ger er fm:en tillbaka ifall det inte funkar så kan ni anmäla mig till admin och jag lovar 100 % fri av virus eller spyware eller adware eller trojan allså det är fritt från all skit skicka pm till mig och fm:en och jag skickar till er fusken och om ni vill ha screenshot så kan jag skicka via pm

 

varför ska vi betala?, jag menar om du nu har ett fusk som funkar, varför lägger du inte upp detta på fusk & recensioner, jag antar att många skulle donera till dig om du la upp det där istället! ge inte 100FM här!, fusket är ljug, varför skulle det finnas 100% fusk när man kan spela sig dit istället, mycket onödigt säger jag, (om det är sant).

man är rdum om man går på detta, så försök inte aso090, du kommer inte långt på detta! <_< :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

allså jag menar updragen med sweet gänget eller vad den heter hoppas du förstår allså man blir klar med hela spelet som man måste göra allså du vet från första början står det på kartan cj man ska klara den allså den blir klar med alla dem fattar du? och massa annat updrag men taxi updrag och sånt är ju vanligt det kan man aldrig bli klar med

 

Texten är nästan oläsbar, så nej, jag förstår inte vad du menar.

 

Vad är meningen med tråden? Man köper inte ett spel och sedan fuskar man till sig 100%, det är helt j*vla meningslöst. Förresten skall detta postas I fuskarkivet. Det är även lika bra att ladda ner en sparfil som det redan är 100% på.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aso090

hallå jag säger inte att alla ska använda det men dem som kanske redan har klarat hela spelet men kanske dom har installerat om windows eller det har hänt något så orkar dem väl inte bli klar igen så man kan använda detta fusk och detta är också till dem som inte vill klara spelet själv allså om du inte vill ha den behöver du inte svära och bråka.ok då jag lägger in den i fusk arkivet och i fusk&resencioner

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...