Gäst Andreasswf Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Rädda vanilla coke <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 http://www.fuska.se/vanillacoke/ Den har jag skrivit på =) Ja mailade dom och dom skrev: Hej Anders! Tack för ditt mail. Vi har valt att ta bort Vanilla Coke från den svenska marknaden, detta då vi ibland måste förändra vårt produktutbud. I dagsläget har vi inga planer på att återuppta produktionen av vanilla Coke. Hälsningar, Zandra Konsumentkontakt Coca-Cola Drycker Sverige AB Fick ett exakt likadant mail tillbaka för 2 år sen, när jag skickade över listan...De verkar inte bry sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wisse Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 vanilj Coke måste bara vara kvar,den är ju supergod :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 http://www.fuska.se/vanillacoke/ sista sidan längst ner! de e jag, jag e högre upp på sista sidan också älskade den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Nice att många gillar den. ;) Jag finns med på sida 140. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Ja, förutom Dr Pepper så var nog Vanilla coke en av de bästa någonsin, root beer är också gott iofs... skrev på fuskas lista för några år sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) Tror jag smaka den en gång... Man kan tydligen antingen hata eller älska den. Men jag är en rebell, så jag säger att den smaka sissodär... Skulle nog också älska den, om jag fick dricka tillräckligt mkt... Redigerat 4 Augusti 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Jag hatar den! Men jag kan väl skriva under endå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Jag hatar den! Men jag kan väl skriva under endå! Lol xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.