Pikachu86a Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag ger spelet en 4. Det är roligt och tidsfördrivande om man inte har något speicellt att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 (redigerat) Den får 4 för Nintendo Wii är inte kul ! 1000000 för Wii är jättekul Bara ändra lite på texten. aja on-topic nu.8/10 till en början,sen sjunker det till 6-7/10 Redigerat 15 Januari 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Så lätt :D Wii Sports är väldigt kul men det är inte så där Whoow jag ska få Wii sports!! Fasts så är det med Mario and Sonic at the olympic games!! Jag ger wii sports 9/10 :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crosslasse Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 7/10. Det är ett roligt spel (fast kontrollen funkar dåligt ibland) men det håller inte i längden. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 3/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Jag ger det 2/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Jag ger Nintendo wii konsollen en 8. Det är roligt för hela familjen och man rör sig mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 rör sig mycket.Hur dålig kondition måste inte du ha om du kallar det att röra sig mycket om man viftar på en vit avlång plastgrej lite då och då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 rör sig mycket.Hur dålig kondition måste inte du ha om du kallar det att röra sig mycket om man viftar på en vit avlång plastgrej lite då och då? iaf mer än dom andra spelen och du måsste hålla med om att om man slår HÅRT i nån timme på boxningen så blir man lite trött i armen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 10/10 bra konsol som är skoj att spela 2 med och en helt anorlunda känsla jämfört med ps3 och andra konsoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lillefille Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 5/10 Roligare när man har tillbehör som jag B) (tennisrack,golfklubba osv) men det blir tråkigt när man får nåt nytt.Enligt mig är det bara tennis somkan vara roligt hela tiden.Bowling kan också vara kul med familjen men dom andra tröttnar man på snabbt om man har andra spel. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.