MartinMilk Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 (redigerat) Ja den nya channel som ska komma kommer att heta chek mii out och där kan man lägga upp sinna mii,s och sen får folk betyg sätta dem. :rolleyes: Redigerat 24 Juli 2007 av Onlinemtx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 (redigerat) http://www.aussie-nintendo.com/index.php?v=news&p=15444 lite info om check mii out Redigerat 24 Juli 2007 av JohanFoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 läste om detta förra veckan på nån spel hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 24 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 hm B) Ja längtar undra hur mycket wii points de kommer att kosta!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Jag är säker på att den kommer att vara gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Ja tror att den kmr vara tråkigt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 25 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Metroid varför skulle de vara det? Ja tycker de verkar va as kul. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 joo, det blir säkert skitkul. då kan jag äntligen lägga upp alla mina roliga, bissarra, otroliga, like äckliga, kändis-liknande, alien-monster-micael-jackson-och-jag-vetifan-liknande miis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Asså de kmr f*n va långtråkigt o skit:P tror ja iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 26 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 hm långtrågigt kommer de bli everyboodyvote channel är as tråkig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 everybody votes har aldrig varit särskilt rolig... och den där check mii out verkar ju ännu sämre... kanske roligt för småbarn men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.