JonteFire2 Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Jag är vid menyn där man kan se alla hus, men hur tar man bort en familj från ett hus?? + jag undrar oxå en annan sak...Det är ett hus på mitt spel som kostar nånting på 50 000 eller nåt men jag har bara 20 000 hur kan man ha så mycket pengar i början? det var dem 2 sakerna jag undrade <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Litentjej Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Det finns en kod, men man måste ha nått exp till den, kommer inte i håg vilket :meddum: . Men pröva att skriva Familyfunds karlsson 50000. (karlsson= efternamn på familjen). Har du inget exp så får du göra som jag gjorde i början. Flytta in på en tom tomt, fuska till dig pengar genom motherlode eller kaching, flytta ut från tomten och sen flytta in i det nya huset. Om du inte vill fuska får du flytta in i ett billigare hus och arbeta tills du har tillräckligt med pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 31 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Nej, jag har löst upp allt, man tar den där grävmaskinen där uppe i menyn och man trycker en gång med den på ett hus och då står det ''vill du riva den här familjen?'' och då trycker man ju på JA och om man trycker en gång till så står det ''vill du riva det här huset?'' så gör man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 (redigerat) Det finns ju en "flytta ut familj" knapp.. Redigerat 3 Augusti 2007 av FlamingApeMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 12 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 aa vet..... men vet ni om en sim kan åka till stan eller hälsa på någon? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 exakt vilket "the sims" spel har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 kanske lite offtopic nu, men jag har råkat riva det största huset i första the sims kan man få tillbaka det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 oske:nä jontefire:flytta in en familj på en bill ig tomt och sen gör du motherlode,sen flyttar du ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 ni kanske vet redan.. man måste ju stå på gården :lol: och! för att få fram fuskfältet så tryck shift, c och ctrl. Jontefire2: The Sims : Tror inte det The Sims 2: Ja (måste ha telefon) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg