Hoppa till innehåll

The Sims


Rekommendera inlägg

Jag är vid menyn där man kan se alla hus, men hur tar man bort en familj från ett hus?? + jag undrar oxå en annan sak...Det är ett hus på mitt spel som kostar nånting på 50 000 eller nåt men jag har bara 20 000 hur kan man ha så mycket pengar i början? det var dem 2 sakerna jag undrade <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns en kod, men man måste ha nått exp till den, kommer inte i håg vilket :meddum: . Men pröva att skriva Familyfunds karlsson 50000. (karlsson= efternamn på familjen). Har du inget exp så får du göra som jag gjorde i början. Flytta in på en tom tomt, fuska till dig pengar genom motherlode eller kaching, flytta ut från tomten och sen flytta in i det nya huset. Om du inte vill fuska får du flytta in i ett billigare hus och arbeta tills du har tillräckligt med pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag har löst upp allt, man tar den där grävmaskinen där uppe i menyn och man trycker en gång med den på ett hus och då står det ''vill du riva den här familjen?'' och då trycker man ju på JA och om man trycker en gång till så står det ''vill du riva det här huset?'' så gör man

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

ni kanske vet redan.. man måste ju stå på gården :lol:

och! för att få fram fuskfältet så tryck shift, c och ctrl.

 

 

 

Jontefire2:

 

The Sims : Tror inte det

The Sims 2: Ja (måste ha telefon)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...