AntiVirus Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 E dd:os ett virus :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Ja..men inte preciss..DD:os kan crasha över 1000 datoerer genom att skicka samma fil som ökar sig hela tiden och tillslut crashar..senare skickas viruset vidare till alla andra på MSn.så ta aldrig emot dessa filer/Linkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 (redigerat) ok läste det på sidan, men är man så dum så man trycker där så får man skylla sig själv-_- Redigerat 25 Juli 2007 av JohanFoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Den där är riktigt gammal. Förövrigt, vet du vad DDos är ens? Det har inget med filer som förökar sig att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 riktigt gammal?posion tro inte att du vet allt..viruset upptäckes i sändags..och jag fick virues igår.. men förökar sig..nej..jag har inte sagt att DDos ökar sig..viruset gör det för jag har haft det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 DDoS (Distributed Denial of Service) är en teknik som används mot ett datorsystem eller nätverk för att konsumera all tillgänglig bandbredd. Detta orsakar en uppkopplingsstörning för användarna genom att överbelasta resurserna på offrets system. Oftast kommer denna attack från datorer som blivit infekterade av en Trojan. Trojanen används sedan för att "anfalla" ett specifikt system. Detta orskar en Denial of Service (DoS), vilket leder till att nätverket slås ut. Det är DDoS. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 ja..det dära är DDoS..den är ju farlig :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Upptäckte det för några dagar sen, men den är ingen match mot mig och jag går inte på saker så lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 (redigerat) Läs i mer info... Du kan inte skydda dig. Redigerat 25 Juli 2007 av GripenII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Men alltså, om man får ett mail, då ser man ju om det är från en kompis eller en skum sida, men det har inte drabbat mig, det är ju även ett ganska gammalt virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 det är inte gammalt!!!! den upptäcktes ju i söndags!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Det är egentligen skitlätt att gå när det skickar från kontkater fast det man går ju inte påd et om man har en svensk kontakt och det kommer på engelska fast tidningarna var effter med nyheten vet en kompis som fick viruset för flera veckor sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.