w4nkarN Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Om man länkar till någon. Då kan man få viruset(den som klickar på länken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Viruset är gammalt men antagligen har någon fått tag i virusets källkod och börjat använda det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Ja, viruset är väldigt gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Som HooRai sa nån har förmodligen använt källkoden igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 (redigerat) det är inte gammalt!!!! den upptäcktes ju i söndags!!! Av Symantec ja, men inte av annat folk. riktigt gammal?posion tro inte att du vet allt..viruset upptäckes i sändags..och jag fick virues igår..men förökar sig..nej..jag har inte sagt att DDos ökar sig..viruset gör det för jag har haft det.. "Ja..men inte preciss..DD:os kan crasha över 1000 datoerer genom att skicka samma fil som ökar sig hela tiden och tillslut crashar..senare skickas viruset vidare till alla andra på MSn.så ta aldrig emot dessa filer/Linkar!" Förövrigt kan jag själv medge att jag inte vet allt, och aldrig har påpekat det. Redigerat 25 Juli 2007 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Distributed Denial of Service är lINTEl ett virus. Och fyfan, detta är så himmla gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 tur att jag nästan aldrig är inne på msn längre är bara inne på fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 E man så dum så man går på det så får man skylla sig själv ;) (Sejer jag som kommer åka dit på det antagligen:P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 (redigerat) Gripen. Man får virus om man tar emot filen. Inte om den addar en på kontaktlistan. Sen borde du åka fatta att bara för att Symantec upptäckte det i Söndags så betyder det inte att den inte skapades flera dagar, veckor månader innan. Jag har vart med om det där för typ två veckor sen. Redigerat 25 Juli 2007 av Hummerpojken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Bara en sak, e det bara jag som tycker att det e kedje mailens fel? om nån störd liten skit inte hittat på ett kedjemail om ett virus så hade antagligen viruset aldrig kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Läs i mer info... Du kan inte skydda dig.idiot kan man visst, tryck inte på några länkar från vänner:| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 (redigerat) Läs i mer info... Du kan inte skydda dig.idiot kan man visst, tryck inte på några länkar från vänner:| du är 1 idiot själv..Jag säger bara att ni ska Akta er för detta..Om Linken.Om du klickar på den så skickar du vidare till alla andra på din lista som är online..Och så får du mer virus i datan hela tiden (jag vet det eftersom jag har haft detta viruset).. Och Virues kör igensom i "Regedit" som har kontrol över datan.. Förlåt poision...Visste inte att jag skrev så men viruset ökar sig hela tiden..inte DDoS...För liksom min C Disk.Jag fick typ 17 filer där..sen fick jag up mass a spam med AVG att det är virus..jag tog bort det och sen efter 3 minuter kom det tillbacka.. Redigerat 26 Juli 2007 av GripenII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.