Boffaroffe Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 boffaroffe..det har jag sakt redan till de andra :) men bra!nu fattar du att det är nytt virus och inte gammalt..de andra säger att det är skit gamalt virus. MAJOR Du sa att dom skickar det manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Viruset skickad automatiskt, men du tar inte emot det automatiskt ;) (förutom om du har msn + och auto mottagning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 boffaroffe..det har jag sakt redan till de andra :) men bra!nu fattar du att det är nytt virus och inte gammalt..de andra säger att det är skit gamalt virus. MAJOR Du sa att dom skickar det manuellt. nej..jag sa att den första killen som skapade viruset skickade manuelt till sina på sin lista..sedan är det automatics.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Fast det är FAKTISKT inte nytt... Långt äldre än i söndags. Sen är väl de flesta inte så dumma att de tar emot en zip-fil och sedan kör ett program när ens msnkompis börjar skriva konstiga meddelanden på engelska om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 boffaroffe..det har jag sakt redan till de andra :) men bra!nu fattar du att det är nytt virus och inte gammalt..de andra säger att det är skit gamalt virus. MAJOR Det är gammalt, vafan, varför är det svårt och fatta? Dom har UPPTÄCKT det. Men det har funnits länge läänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Det är ju för f*n flera månader gammalt, men inte lika stort då som nu, ju mer folk som har viruset, destå större hot, därför har Symantec lagt märke först nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Konstigt, när man googlar på "photo54.zip" så är det ända som kommer fram länken till denna sidan :S prova själv, jag använder dessutom google.com som länkar till en svensk sida :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Prova söka ett av termerna i första posten, t.ex "Hey please accept my photos : o !!" Då bör det komma resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 "summer2008.zip" :lol: aa det kom en del virus när man söker på det^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 här kan ni läsa om msn viruset som sprider sig http://go.sesam.se/go/s/category=results;p...1126230,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.