Hoppa till innehåll

Xbox 360/ Ps3 ?


Oske
 Dela

Rekommendera inlägg

Haha okej, tackso mycket grabbs ?

 

Men du sa att man moste ladda kontrollerna po PS3..

 

Mooste man byta batteri po X360 kontrollerna doe?

 

här kommer jag. Jag kan dra iväg med alla myter..

 

Man måste ladda dem ja.. MEN man kan spela medans man laddar dom ändå!

 

 

Jag tycker man ska köpa ps3. Om 1 år eller så Så kommer ps3an va bättre grafik än x360..

Ok.. Ps3an är dyr. Men det är HELT OCH HÅLLET VÄRT DE!

Och VEM bryr sig om att den är som en grill .. Förutom Xbox Fanboys då.. Jag tycker den är SKITsnygg!

 

Jag tycker även att Halo är överskattat.

 

Ps3 är kanske värd sina 6500 men den är för dyr för det. Den är för dyr för en vanlig konsument. 6500 är mycket pengar. Och jag tror inte prestanda blir så jätte jätte mycket bättre på ps3an faktiskt och grafik är in te allt heller bara jag får next gen är jag nöjd :P.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst OneDream

Man kan hitta på vissa affärer för 6000 kr. Där jag köpte spelet ingick 2 spel, 2 kontroller, 1 konsol. För endast 5990

Så.. Men jag tror nog inte det.. jag vet att den kommer bli bättre. Jag kollade på en trailer. Hur ps3 grafiken kan vara just nu.. Skitbra. Så köp helst ps3. + Att xbox 360 börjar bli gammalt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan hitta på vissa affärer för 6000 kr. Där jag köpte spelet ingick 2 spel, 2 kontroller, 1 konsol. För endast 5990

Så.. Men jag tror nog inte det.. jag vet att den kommer bli bättre. Jag kollade på en trailer. Hur ps3 grafiken kan vara just nu.. Skitbra. Så köp helst ps3. + Att xbox 360 börjar bli gammalt

 

lol xbox 360 börjar bli gammaltså var det med playstation 2 också och ändpå fortsatte den sälja bättre. Jag skulle välja en ps3 om jag hade mycket pengar. Det kan nog komma finare spel till 360 med ska du se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

Xbox 360 blir inte gammalt förens det kommer en ny konsol. Det tråkiga men PS3 är att det inte går att spela online på så många spel. Det skulle vara en rejäl nergradering för mig att köpa en PS3.

 

 

 

det har kommit ut 2 nya konsoler.. kallade playstation 3 och nintendo wii.

+ att den är nästan 2 år.. Jag vet även varför det inte går att spela online med så många spel.. För att det inte har kommit så många spel. Och.. Ps3an har många onlinespel. Och helt gratis (etc..).

Så ps3an ligger bäst till enligt mej. OCH senaste tiden har ps3 sålt MER än xbox 360..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menar att den inte blir gamal förens det har kommit ut en ny Xbox. Xbox 360 är ju ändå den nyaste av Microsofts konsoler. Plus att 360 spelen har alla nån live funktion och nästan alla kan man möta varandra på, medans PS3 har några få utvalda. Och att PS3 har sålt mest den senaste tiden är ej så konstigt då Xbox 360 och Wii stora säljperioder har vart för ett par månader sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är bra att PS3 har gratis live men den är dyr och i jag tror det va level(en speltidning) stod några av dom sämst säljande konsollerna och en av dom va PS3 pga priset och det skit lilla spel valet. xbox 360 är inte ens nära gammalt det tillhör samma generation som ps3 och wii. Men det sägs att det ska släppas ca. 370 spel till PS3 inom kort!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xbox 360 blir gammalt när Microsoft släpper sin nya konsoll, det sa de på E3 att de skulle göra 2012 så det blir inte gammalt ännu :angry: , sedan ska de släppa en ny verision som kommer vara tystare och kallare, ja en xbox 360 blir väldigt varm när man kör idag.

 

Xbox har också det största comunityt med flest folk online så om man vill köra online så är Xbox 360 MYCKET bättre, då Sony PS3 knappt har några spel eller spelare (lite överdrivet av mig där kanske).

 

Själv köpte jag mitt Xbox 360 för ca 2 månader sedan och är jä*vligt nöjd, väldigt lätta och snygga menyer, sköna handkontroller, iallafall jämnfört med Sony's dualshock som de snart använt i 10 år :o

 

Så köp en 360, den är också SÅ MYCKET billigare och prissänkningarna som kom nu för PS3 var bara i USA!

Sen kan du inte få Alan Wake eller Bioshock till PS3 så "In Your Face" Sony, också kommer GTA IV få exklusivt material på 360 :visslar:

Redigerat av tysonayt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...