Scones Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag och Piccolo har startat en SoR (Sagan om Ringen) klubb. Vill ni va me i den kan ni skika ett pm till piccolo. men ni kan skriva här va ni tycer om klubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Ja jag vet ju ingeting om klubben så pm:ar piccolo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag vill vara med.Jag PM:ar Piccolo när jag kommer hem från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 jag vill vara med... Ska pm:a piccolo! Skan ni göra en avtar till klubben eller...? Ska den vara här eller på någons sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Fast jag tycker ni inte ska göra ett forum som det här.... Jag tror inte många kommer vara inne på det så mycket! Men ni bestämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 sagan om ringen suger frodo gör ju nästan ingenting bara springer runt me den där ringen matrix e mycke bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Nej! Sagan Om Ringen slår lätt Matrix i baken! Det är ju den bästa filmen någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 SoR klassar Matrix! Matrix e en halv bra film, medans SoR e de bästa som nånsin gjorts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 SoR e bättre än Matrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 MM SoR är den bästa film som gjorts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Ska snart få den via en kompis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Böckerna är 1000 gånger bättre än filmerna och filmerna är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.