Lolle Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 jag är kanshe största nooben enligt dig , men jag fattar f*n inte hur jag sak kunna ladda hemd en första filen på step 1 , det finnis inmget som statar där <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 jag har redan auto clicker :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Detta kommer ej at fungera så bra nu i rs många uppdateringar har gjort det plus att det är olagligt. Men själv tycker jag att det skulle vara bra man kan slappa medans auton skaffar 99 i nåt :D men tyvärr olagliga saker ska man inte göra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akiraxzz Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Hej, riktigt najs aoutos tackar & Bockar. :thanks: Men det är "outo dropper" som f****r sig för mig. När jag laddat ner och packat upp så ståre " Component 'Msccomctl.ocx' or one of its dependecies not correctly registered: a file is missing or invalid" Någon so mvet vad det är? Jag har laddat ner det om och om igen men det funkar inte. Tacksam för svar. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Nu Har Jag Hittat auto droper och mycket mer njut av runescape nuJag kommer bara till en sida som heter typ "rapidshare.com- fastest and safest way to share ur files!"Dåligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klinnks Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 omg! sluta använda såna där n00b program! det enda nyttan de gör att du blir bannad... så använd SCAR3.14! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RSFUSKAREN Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Om ni vill ha fusk adda [email protected]. Han kan göra så man får 10M max han gjorde så jag fick 5M. Han kan bara göra ett fusk till en person. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reminell Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 programet söööög PS: kan någon ge mig guld på rs snälla!! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Autominer och sådant är väll för cheaters och fuskare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Ja men hur kul är runescape nu egentligen? man kan f*n inte göra nått. t.ex man kan inte drop trade, trade hur mycket man vill, och så e wildy borta. så lika bra att ha autos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZoXaR Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 varför funkar inte auto doppern? det står bara: Component 'mscomctl.ocx' or one of its dependencies not correctly registred: afile is missing or invalid:S om du har lust att hjälpa mig, adda [email protected]. Det vore riktigt shyst om du gjorde det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) LOL Flest av dom här autominers och så är virus. Eller keyloggers men man kan inte se det med sin antivirus för att dom har gömt den djupt inne i filen. EDIT: alltså alla autobottar har virus EDIT2: Kanske inte alla men dom flesta har det Redigerat 7 December 2008 av Sgt_Denis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg