Samus_Aran Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 (redigerat) Vet någon hur det nya Gameboy DS kommer att se ut? Redigerat 3 Mars 2004 av Samus_Aran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Fel forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Det finns redan 2 såna här trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 den kommer att ha 2 st skärmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Ja just nu vet jag inget om Gameboy DS men Nintendo DS vet jag mer! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Den är vit har jag för mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Man får väl hoppas att den inte är för dålig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Verkar ju vara ganska bra säger de i clubnintendo tidningen. Men jag tänker ej att köpa den Om/När den kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag vet att PSP kommer sälja mycket bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag vet att PSP kommer sälja mycket bättre PSP?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 PSP?? Playstation Portable. Det är Sonys bärbara konsoll som skulle kommit i höst, men har försenas så den kommer nog nästa år. Spelen kommer läggas p en slags disc inuti ett plastskal som kallas UMD. På en UMD kommer man också kunna lägga filmer (den har en widescreenskärm) och musik. Den ska också ha Bluetooth så man kan spela mot varandra trådlöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 (Darth Ratchet @ 05/03-2004 19:37:07) PSP?? Playstation Portable. Det är Sonys bärbara konsoll som skulle kommit i höst, men har försenas så den kommer nog nästa år. Spelen kommer läggas p en slags disc inuti ett plastskal som kallas UMD. På en UMD kommer man också kunna lägga filmer (den har en widescreenskärm) och musik. Den ska också ha Bluetooth så man kan spela mot varandra trådlöst. F*n vad häftigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg