Gäst Punkmantic Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Gör det på kalas/Partyn. Gör typ alla i min klass ;/ Kärlek är inte något man leker med. Tror inte dina klasskamrater vet vad riktig kärlek är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Gör det på kalas/Partyn. Gör typ alla i min klass ;/ Kärlek är inte något man leker med. Tror inte dina klasskamrater vet vad riktig kärlek är. Det gör man oftast inte heller när man är liten, men man tror man gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Gör det på kalas/Partyn. Gör typ alla i min klass ;/ Kärlek är inte något man leker med. Tror inte dina klasskamrater vet vad riktig kärlek är. Det gör man oftast inte heller när man är liten, men man tror man gör det Dom tror nog att Ryska Posten e äkta kärlek xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 (redigerat) kanske, kanske inte, men det är lite of topic... i vilket fall som helst så måste du vara lite modig om du ska komma någon vart med denna kille, link... Redigerat 31 Juli 2007 av Aviator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Gör det på kalas/Partyn. Gör typ alla i min klass ;/ Kärlek är inte något man leker med. Tror inte dina klasskamrater vet vad riktig kärlek är. Det gör man oftast inte heller när man är liten, men man tror man gör det Dom tror nog att Ryska Posten e äkta kärlek xD hah, f*n vad lol, det är typ de dem tror, tycker dem borde skita i att fråga chans tills dem vet vad kärlek är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 varför det, dom kan väl få leva i okunnighet om dom vill eller hur, var vi så mycket bättre när vi var små eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Gör det på kalas/Partyn. Gör typ alla i min klass ;/ Kärlek är inte något man leker med. Tror inte dina klasskamrater vet vad riktig kärlek är. Det gör man oftast inte heller när man är liten, men man tror man gör det Dom tror nog att Ryska Posten e äkta kärlek xD Dom tror typ det '-.- Sluta göra arr av mina polare(iaf några xD) men men... hoppas det gör bra link95. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Du är säkert super söt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Oft: Titti Schultz på rix fm har fortfarande chans på Orup O.o, hon sa de i radio för några årse, hon va femton o frågade chans o han sa: Kanske det, Okej visst! XD fråga chans e ju menat som har jag nån chans på att bli ihop med dig? Ont: hur gick det? Fegar du går det åt skogen...So get courage and try! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Inte för att vara elak men i din ålder så räcker det väl bara med att skicka en lapp eller nått ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tuskarr Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Gör det på kalas/Partyn. Gör typ alla i min klass ;/ Kärlek är inte något man leker med. Tror inte dina klasskamrater vet vad riktig kärlek är. Det gör man oftast inte heller när man är liten, men man tror man gör det Dom tror nog att Ryska Posten e äkta kärlek xD Dom tror typ det '-.- Sluta göra arr av mina polare(iaf några xD) men men... hoppas det gör bra link95. Egentligen tror jag inte att du vet vad äkta kärlek är heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 (redigerat) Gör det på kalas/Partyn. Gör typ alla i min klass ;/ Kärlek är inte något man leker med. Tror inte dina klasskamrater vet vad riktig kärlek är. Helt rätt, många tror att det bara är "coolt". Själv har jag hört en i 7-9 frågat en tjej "vill du bli ihop" hon grät nästan av glädje, sen sa han "skojade bara" och skrattade med sina vänner. Hon stack där ifrån halvgråtande. Stackarn... :( Redigerat 6 September 2007 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.