LuXoS Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Jag undrar bara om någon har ett bra MMORPG spel som är gratis och som inte tar ca 5 timmar att ladda ner. Jag har ett 2 mbts telia bredband. Jag bryr mig inte om tibia eller runescape så bekymra er inte om att skriva nått om dem. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 (redigerat) WoW finns ju alltid. Det är störst men man måste betala. Sen finns ju typ Silkroad, Flyff, ToP, mm. Och det tar tid att ladda ner, men inte riktigt 5 tim. Redigerat 27 Juli 2007 av GutenLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gothikaboy Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 RYL 2... (Risk Your life 2) ToP... (Tales of Pirate) MS... (Maplestory) RS... (runescape) FlyFF... (Fly for fun) Hero Online... MU Online... alla här e gratis... titta här osså: http://www.freemmorpglist.com/games_rpg_mmorpg.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 nine dragons är ett rätt mysigt och roligt spel, tanka och testa. kommer dock ta ett tag att få igång pga uppdateringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joinapolarn Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Mana word är ganska kul.Börja inte spela RS.*Rysning* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 www.mmorpg.com alla 5tim till 10min laddnings tid www.mmorpg.com alla 5tim till 10min laddnings tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Här är ett som är ganska hyffsat, man måste dock betala när man blir lvl 40+ som jag aldrig lyckats bli, man måste nog spela ett tag då... Ajuste xD länken kommer här: Pristontale Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Cabal Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.