Maenster Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Jag Undrar Hur man Får Wifi Efter som Jag ska Köpa Pokemon Diamond Please Tell Me :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Antingen måste du ha trådlöst nätverk, eller vara på en "hot spot", ett ställe där du har tillgång till internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 26 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Jag Har Tråd Lös Nätverk Men Hur Fixar jag Det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Om du staratar DS utan spel i så finns det nån inställning nånstans som ställer in det automatiskt. Jag vet inte riktigt, har inte DS själv. Jag fixade bara åt en kompis en gång, srry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Du måste ha en trödlös Router med Wi-Fi inbyggd.Om du har en router kolla på kartongen där står det om det finns Wi-Fi inbyggd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Jag Undrar Hur man Får Wifi Efter som Jag ska Köpa Pokemon Diamond Please Tell Me :( Köp USB Connector eller ha en trådlös router. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 (redigerat) Jag Fixade Jag Tittade på Instroktionerna och Fixade Det Min Kod Är : 4682 5772 2695 och jag Heter Dawn Redigerat 27 Juli 2007 av PokeFreak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Regestrerate dig min är 0645 2307 1053. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Tjenare grabbar, jag är ingen expert på wi-fi ( nybörjare ) så innan jag köper en wi-fi connector så undrar jag om vår router NetGear Wpn824v2 skulle funka utmärkt till min ds lite, jag checkade lite på nätet och många har skrivit att den här routern funkar bra till ds, men jag är fortfarande osäker. Kan ngn av er förklara lite mer om Wi-fi, skulle uppskatta det. Finns det möjlighet att kontakta internet med ds lite utan en wi-fi connector eller är det ett måste? MVH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Du måste ha ett spel med wifi ikon på. Så startar du det. någonstans i spelet ska du finna wifi settings. Gå in där och följ instruktionerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Jag hade tänkt skaffa mig en pkmn diamond, funkar den till wifi connector? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 När man möts på pkmn diamond/pearl via Wifi connector kan man prata(röst) eller chatta med varandra medans man fightas? och så kan man byta med varandra via Wifi connector också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg