Winjaaa Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Min mudkip hetter mudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Min Blaziken heter Blaziken.. simpelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shabuba Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Sapphire: Swampert: Davy Jones Firered: Charizard: Flamzor Diamond: Infernape: Emma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Minns att jag har en Feraligatr som heter Gatr och en Typloshion som hette Exploshion xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 LG:Bulbasaur till Beffen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Empoleon = Pingu ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Har aldrig gett starters smeknamn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Har aldrig gett starters smeknamnnä inte jag heller de har alltid fått heta vad de heter. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Min Infernape heter Kukas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Min Infernape heter Kukas.egentligen är det otroligt vad man kan hitta på namn till pokemon :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Jo föresten Min Bulbasar hette Godcilla :P (börgade om och tog charmander istället så ja kom inte ihåg) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Jo föresten Min Bulbasar hette Godcilla :P (börgade om och tog charmander istället så ja kom inte ihåg) "Godcilla"? :lol: det var ett av de roligaste namnen på pokemon jag hört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg