Ozoon Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Happ:P visste jag inte ens, men varför ändra på ett vinnande koncept. När lasso inte räcker till lovar jag att börja använda pen-tool, bara för eran skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 (redigerat) Pen tool använder jag, lasso är lite krångligt, den tillåter inte så mycket fel, med pen tool kan man lätt radera 'anchor points' och göra nya, den är kraftfull. Polygonal lasso funkar väl med fyrkanter men med pen tool så kan man göra det mesta... Redigerat 12 Augusti 2007 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 tycker polygonal lasso funkar till allt, men jag är väl dum och konservativ ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.