Rukarioo Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Jag har ''Dödat'' kyogre 3-4 gånger( Med min lvl 38 charizard och 37 sceptor) och han har la 50% recruitment chance eller hur va det? Ja undrar , måste jag göra nånting mera för att göra så han kan joina mitt team? jag har silver rank atm , behöver jag högre lr? Tack i förskott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Jag hade Guld Rank När Jag Fick han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 nä men det jan bli enklare om du har friend bow förresten så fick jag han på första försöket :P men anars är det bara tt försöka :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukarioo Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 hm ok , btw måste man köpa hans friend area ? för jag kan inte hitta den hos wigglutuff ..eller så får man den automatisk som absol? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Skulle tro det eftersom jag fick zapdos,Articunu(stavning)och moltres utan legendary island. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 får man inte kyogre automatiskt?(om man inte kör med legendariska) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Nej det är 35% chans att den joinar en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 komstigt men är det inte på red som det är så,eller vilket har du ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 komstigt men är det inte på red som det är så,eller vilket har du ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukarioo Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Har blå, men den joinade nyss , gött :) tack för svaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 bra då får du väl börja med hundarna nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 komstigt men är det inte på red som det är så,eller vilket har du ? Du kanske bara hade tur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg