Crazy_Geting Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 hej.. ja undrar va är macintosh egentligen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 det första stora företaget som gav ut ett system till datorerna, bill börja där och sen snodde han lite fakta köpte sen dos av några data freaks på 80 talet för endas 28000$! vilket han lugnt har känat ihop nu, men idag så äger Microsoft liten del av macintosh. och macintosh är lite lodigare om man ska spela spel på dem men att designa saker är den bättre än Windows, då menar jag macintoshs IMac, det är den som alla andvänder när man gör spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Ja kan säga bättre va en macintosh ä. Det ä bara skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 om man är bra på design så ska man ha en mac Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 haaaaaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 det första stora företaget som gav ut ett system till datorerna, bill börja där och sen snodde han lite fakta köpte sen dos av några data freaks på 80 talet för endas 28000$! vilket han lugnt har känat ihop nu, men idag så äger Microsoft liten del av macintosh. och macintosh är lite lodigare om man ska spela spel på dem men att designa saker är den bättre än Windows, då menar jag macintoshs IMac, det är den som alla andvänder när man gör spel... F*n vad häftigt!Jag visste inte att Bill Gates jobbade där förut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 va inte unix först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 en skitmaskin... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Kan nån skciak en bild på mac? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 jag tror att nån visade en sida på det i nån annan mactråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 kan man skapa spel på mac??? då e det kanske itte så dumt ändå! jag visste itte nåting om mac förut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 va inte unix först nej, mac var först. tror jag. iallafall vad jag kommer ihåg efter jag forskade om mac och microsoft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg