GutenLOL Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Med tanke på vad DarkElf sa, köp ett nytt tangentbord som klarar många tangenter. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Hur gör man för att kunna använda fler än 2 knappar på min keyboard? Vad jag menar är att när jag trycker in fler än 2 knappar så börjar det blippa i datorn. Jag behöver hjälp med att få till så att min dator inte blippar när jag håller in fler än 2 knappar. Varför jag frågar är därför att jag vill kunna spela piano på datorn. Det beror på tangentbordet, jag har ett dåligt hemma som klarar typ två tangenter och så har jag mitt speltangentbord som klarar 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Hur gör man för att kunna använda fler än 2 knappar på min keyboard? Vad jag menar är att när jag trycker in fler än 2 knappar så börjar det blippa i datorn. Jag behöver hjälp med att få till så att min dator inte blippar när jag håller in fler än 2 knappar. Varför jag frågar är därför att jag vill kunna spela piano på datorn. Finns inställningar för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Finns inställningar för det. Vad för inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.