Wico Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Hej, jag tänker berätta lite om min server.. IP:213.226.86.169:27015 Namn: Mod: Amxmodx/Superhero StartLevel: 17 MaxLevel: 100 Admins: Hemligt VIPs: Inga ------------- VIP VIP är en speciell grupp som är till för speciella personer/spelare. Exempelvis en spelare som hjälpt mig med servern. Det man får av VIP är 6-10 LvLs direkt efter att man gått med i VIP styrelsen. Sedan Får man 10,000 XP varje gång man frågar. Du kan bara fråga 1 gång per dag! ------------- ADMIN Admin är styrelsen som bestämmer över allt och alla! Admin styrelsen lägger till Levels / Heros / Plugins hela tiden så ta inte illa upp om vi startar om servern! Att tjata på admin styrelsen leder till ban från 5 Min/10 Tim För att bli admin så ska du fråga mig.. Antingen så skickar du ett PM här på fuska.se eller så skickar du email till [email protected] ! Du kan också fråga i denna här tråden. Men det är mäst troligt att du bli admin om du skickar pm eller epost! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Måste ju kolla när servern är öppen och om det är till 1.6. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Måste ju kolla när servern är öppen och om det är till 1.6.servern funkar inte äns , smart <_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Tänker inte vilja Vara V.I.P dom kan bara ha pistoler och ser fula ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Tänker inte vilja Vara V.I.P dom kan bara ha pistoler och ser fula ut. Tror det är en grupp och inte den där V.I.P personen du snackar om. Iaf vad i helsike menar du med "V.I.P Styrelsen"? Hur mycket makt har dem om det är en styrelse? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Tänker inte vilja Vara V.I.P dom kan bara ha pistoler och ser fula ut.hahahah tror du att det är vip personen på cs_oilrig mapen :P hahaha Ska sluta dissa dej mohahah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Tänker inte vilja Vara V.I.P dom kan bara ha pistoler och ser fula ut.hahahah tror du att det är vip personen på cs_oilrig mapen :P hahaha Ska sluta dissa dej mohahah haha helt blåst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Tänker inte vilja Vara V.I.P dom kan bara ha pistoler och ser fula ut.hahahah tror du att det är vip personen på cs_oilrig mapen :P hahaha Ska sluta dissa dej mohahah as_oilrig :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg