Hoppa till innehåll

The Simpsons Movie


Gäst JeppeBoy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Denieru

Har sett den nu, den var jävligt bra.

Att Homer pekade finger var ju rätt roligt. XDD

 

Trevligt att alla här verkar ha missat spoiler-funktionen ;D

 

 

Aja, ska nog se den idag även fast jag inte gillar Simpsons längre :P

 

Exakt, nu är jag lite smått förbannad när dem inte kan använda spoiler funktionen.

 

Om ni menar det jag skrev så är det f*n inget spoiler.. allt det där står ju till och med i tidningen och avslöjar inte direkt nåt om handlingen...

 

Nej, men det kanske är en väldigt rolig sak som man inte hade förväntat sig. Och om man inte läser tidningen då? Har du ens tänkt på det? Jag hoppas att admin godkänner mitt regelförslag om att man måste använda spoiler funktionen när man avslöjar något.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har sett den nu, den var jävligt bra.

Att Homer pekade finger var ju rätt roligt. XDD

 

Trevligt att alla här verkar ha missat spoiler-funktionen ;D

 

 

Aja, ska nog se den idag även fast jag inte gillar Simpsons längre :P

 

Exakt, nu är jag lite smått förbannad när dem inte kan använda spoiler funktionen.

 

Om ni menar det jag skrev så är det f*n inget spoiler.. allt det där står ju till och med i tidningen och avslöjar inte direkt nåt om handlingen...

 

Nej, men det kanske är en väldigt rolig sak som man inte hade förväntat sig. Och om man inte läser tidningen då? Har du ens tänkt på det? Jag hoppas att admin godkänner mitt regelförslag om att man måste använda spoiler funktionen när man avslöjar något.

 

Dom flesta läser faktiskt tidningen. Men ok då, jag förstår att kanske inte alla små 12-åringar gör det, så om du blev jättebesviken nu och inte längre har lust att se filmen så ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

Redigerat av Jayzmo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...