Northwest Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 klart jag ska se den B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Såklart man ska! Det är ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Exakt GaraOfDesert , Det är absolut ett måste :P vill se , vill se (den)xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Har sett den nu, den var jävligt bra. Att Homer pekade finger var ju rätt roligt. XDD Trevligt att alla här verkar ha missat spoiler-funktionen ;D Aja, ska nog se den idag även fast jag inte gillar Simpsons längre :P Exakt, nu är jag lite smått förbannad när dem inte kan använda spoiler funktionen. Om ni menar det jag skrev så är det f*n inget spoiler.. allt det där står ju till och med i tidningen och avslöjar inte direkt nåt om handlingen... Nej, men det kanske är en väldigt rolig sak som man inte hade förväntat sig. Och om man inte läser tidningen då? Har du ens tänkt på det? Jag hoppas att admin godkänner mitt regelförslag om att man måste använda spoiler funktionen när man avslöjar något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 spider-pig spider-pig.. haha..den e så rolig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Skulle vilja se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Jag såg den på premiären i fredgas :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 ser den för tredje gången NU :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 ser den för tredje gången NU :D Tredje gången? har du den hemma eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) Har sett den nu, den var jävligt bra. Att Homer pekade finger var ju rätt roligt. XDD Trevligt att alla här verkar ha missat spoiler-funktionen ;D Aja, ska nog se den idag även fast jag inte gillar Simpsons längre :P Exakt, nu är jag lite smått förbannad när dem inte kan använda spoiler funktionen. Om ni menar det jag skrev så är det f*n inget spoiler.. allt det där står ju till och med i tidningen och avslöjar inte direkt nåt om handlingen... Nej, men det kanske är en väldigt rolig sak som man inte hade förväntat sig. Och om man inte läser tidningen då? Har du ens tänkt på det? Jag hoppas att admin godkänner mitt regelförslag om att man måste använda spoiler funktionen när man avslöjar något. Dom flesta läser faktiskt tidningen. Men ok då, jag förstår att kanske inte alla små 12-åringar gör det, så om du blev jättebesviken nu och inte längre har lust att se filmen så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Redigerat 2 Augusti 2007 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Jag har sett den. Grym :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Såg den på premiären. Den ägde ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.