16zacco Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 som det står i rubriken så hör jag inget i mitt headset, går det att fixa eller måste jag köpa ett nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 gäller det alla tillfällen eller bara när du kör ett specielt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 28 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 (redigerat) bara i rainbow six vegas är jag säker på att det inte funkar Redigerat 28 Juli 2007 av 16zacco Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aff3 Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 trådlöst eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Kolla dina instälningar att den inte är på mute eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 har du något mer spel du kan testa på. funkar det på dem. låna någons kompis spel om du inte har något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 28 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 med tråd, jag hör att den startar när jag kopplar in, den men jag kan inte prata eller höra någon utom mina kompisar och den funkar inte på något annat spel, har testat på typ 6 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Sma shit happened to me.... Det är glapp i kontakten. Ibland (om man har tur) kan man höra vad som sägs, annars inte. Köpte ett trådlöst headset och det fungerar helt OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 28 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 ok, så jag jag borde köpa ett trådlöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Jag använder min gamla som jag hade till den första Xboxen. Den funkar utmärkt förutom att man måste gå in bland menyerna om man vill höja och sänka volumen och det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 28 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 så man kan använda den ¨vanliga¨ xboxens headset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Annars kan det bara vara så att man måste sätta i headsetet INNAN man startar konsolen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.