Hoppa till innehåll

Emo?

Gäst Umbreon_Moon

Rekommendera inlägg

• Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad är det för fel med att vara "emo"? MEN jag kan tycka att det är rätt dumt att säga: "Hej, jag är emo jag har skärt mej och jag lyssnar på emo musik, coolt va?" Alltså wannabe emo eller vad man ska säga. Min kompis är typ emo, men han säger inget om det, han är typ alltid tyst och lyssnar på musik i sina hörlurar, men när man väl börjar snacka med han är han hur schysst och pratglad som helst, är det emo? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad står MCR för?

My Chemical Romance :P

Ot: nej, jag "är" inte emo (när sen kan man vara en musikstil?), bara hårdrockare. Dock kallar folk mig för j*vla emo i skolan, bara för att jag har svart hår, använder eyeliner och bär svarta kläder :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sladdis

Vad står MCR för?

My Chemical Romance :P

Ot: nej, jag "är" inte emo (när sen kan man vara en musikstil?), bara hårdrockare. Dock kallar folk mig för j*vla emo i skolan, bara för att jag har svart hår, använder eyeliner och bär svarta kläder :angry:

Det ger fashioncore signaler hörru. Hårdrockers går inte klädda med smink som eyeliner -.- please learn! Ofta långt hår, svart eller mörkbrunt..tighta byxor. Eller stuprör. De kan se olika ut, men hårdrockers ser oftast ut så. I min omgivning iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det för fel med att vara "emo"? MEN jag kan tycka att det är rätt dumt att säga: "Hej, jag är emo jag har skärt mej och jag lyssnar på emo musik, coolt va?" Alltså wannabe emo eller vad man ska säga. Min kompis är typ emo, men han säger inget om det, han är typ alltid tyst och lyssnar på musik i sina hörlurar, men när man väl börjar snacka med han är han hur schysst och pratglad som helst, är det emo? :P

Vad som är fel med emo är... jadu... Jag har rådfrågat anti-emo klubben på skolan men de verkar inte riktigt veta själva. De hatar folk som skär sig..., alltså emos... resonerar de. Jag skulle bara vilja veta om någon som de gett sig på någonsin sagt att den skär sig. Det känns inte speciellt troligt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...