Gäst Sladdis Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 MCR är emo. TH är emo. PUNKT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Vad är det för fel med att vara "emo"? MEN jag kan tycka att det är rätt dumt att säga: "Hej, jag är emo jag har skärt mej och jag lyssnar på emo musik, coolt va?" Alltså wannabe emo eller vad man ska säga. Min kompis är typ emo, men han säger inget om det, han är typ alltid tyst och lyssnar på musik i sina hörlurar, men när man väl börjar snacka med han är han hur schysst och pratglad som helst, är det emo? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Vad står MCR för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Vad står MCR för? My Chemical Romance :P Ot: nej, jag "är" inte emo (när sen kan man vara en musikstil?), bara hårdrockare. Dock kallar folk mig för j*vla emo i skolan, bara för att jag har svart hår, använder eyeliner och bär svarta kläder :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Vad står MCR för? My Chemical Romance :P Ot: nej, jag "är" inte emo (när sen kan man vara en musikstil?), bara hårdrockare. Dock kallar folk mig för j*vla emo i skolan, bara för att jag har svart hår, använder eyeliner och bär svarta kläder :angry: Det ger fashioncore signaler hörru. Hårdrockers går inte klädda med smink som eyeliner -.- please learn! Ofta långt hår, svart eller mörkbrunt..tighta byxor. Eller stuprör. De kan se olika ut, men hårdrockers ser oftast ut så. I min omgivning iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Hon är tjej, hur vet du att metalhead tjejer inte använder smink och eyeliner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Vad är det för fel med att vara "emo"? MEN jag kan tycka att det är rätt dumt att säga: "Hej, jag är emo jag har skärt mej och jag lyssnar på emo musik, coolt va?" Alltså wannabe emo eller vad man ska säga. Min kompis är typ emo, men han säger inget om det, han är typ alltid tyst och lyssnar på musik i sina hörlurar, men när man väl börjar snacka med han är han hur schysst och pratglad som helst, är det emo? :PVad som är fel med emo är... jadu... Jag har rådfrågat anti-emo klubben på skolan men de verkar inte riktigt veta själva. De hatar folk som skär sig..., alltså emos... resonerar de. Jag skulle bara vilja veta om någon som de gett sig på någonsin sagt att den skär sig. Det känns inte speciellt troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Jag klär mig i ofta i mörka kläder så jag har blivit kallad emo några gånger :( (men jag ä det inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Anser inte att jag är särskilt emo. De e la en liten pissunge som skrikit emo Kolla nedanför för banden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Anser inte att jag är särskilt emo. De e la en liten pissunge som skrikit emo Kolla nedanför för banden Simple Plan = PoppunkAiden = Alternativ rock / Post-hardcore Bullet for my valentine = Metalcore Sum 41 = Poppunk / Punkrock Slipknot = Nu-metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag undrar egentligen varför 'Emo's' blir så sura när man kallar dem det.. Jag menar, man kallar ju de som lyssnar på hårdrock hårdrockare, de som lyssnar på punk punkare osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Nej jag lyssnar inte på emo lyssnar på metal typ in flames m.m. och nej jag klär mig inte emo klär mig normalt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.