Gäst flio3 Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 (redigerat) Hej! Jag undrar om den freeloader som finns till wii är till för att spela importerade GC spel till wii/GC eller om det också är för att kunna spela importerade wii spel till wii? Länk-->Digitalboxen<-- Tryck på WII sedan CHIP och då ser ni freeloadern! SKulle vara tacksam om någon som själv har testat freeloaden (som jag snackar om) kan svara! :lol: Redigerat 28 Juli 2007 av flio3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 tror den är till importerade gc spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Den är bara för gamecube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Om du har importerat WII spel så måste du chippa wii:n. WiiKey värkar bäst!! ;P Jag kanske ska chippa min eftersom jag importerad från US. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.