ajar Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Betyg i presentationen visat i 1-5 stjärnor. Vad ska detta betyda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Antar väl att man röstar på hur bra personen är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Man kan betygsätta medlemmar, bland annat efter beteende och liknande. Själv tycker jag det är fuskas sämsta funktion någonsin, inte bara för att någon roat sig med att sätta lågt betyg på mig utan även för att vem har rätt att betygsätta varandra. Folk kommer bara ta illa upp och gadda ihop sig för att få andra att framstå som dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Riktigt dålig funktion, värsta lunarstorm-style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Om det skulle handla om själva presentationen skulle det vara bra/kul. Men det här suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 (redigerat) som 48893 sa: Kul om det varit presentationen så kul!; Men beteende mässigt.. Nae, Håller med Xade där, fuskas sämsta funktion nånsin(under tiden jag varit medlem) Redigerat 31 Juli 2007 av SunEspeon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 som 48893 sa: Kul om det varit presentationen så kul!; Men beteende mässigt.. Nae, Håller med Nico där, fuskas sämsta funktion nånsin(under tiden jag varit medlem) Nico? Du menar Xade? eller? :blink: Iallafal. Jag håller med, tycker också att det är fuskas dåligaste funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Och jag som trodde att man satte betyg på avan :o! Hoppas att admin tar bort den funktionen! Dåligt att man inte kan sätta stjärnor på sigsjälv :lol:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Och jag som trodde att man satte betyg på avan :o ! Hoppas att admin tar bort den funktionen! Dåligt att man inte kan sätta stjärnor på sigsjälv :lol: . vem har sagt att man inte sätter betyg på avan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 (redigerat) Men alla säger ju att det är användaren man sätter betygen på. Dessutom står det ju: "Betygsätt mig", inte "Betygstätt min ava". Redigerat 31 Juli 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 (redigerat) Men alla säger ju att det är användaren man sätter betygen på. Dessutom står det ju: "Betygsätt mig", inte "Betygstätt min ava". jo men det är onödigt med en sån funktion, så admin kanske har tänkt sig nånting annat Redigerat 31 Juli 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Jag tycker som Xade, det är en av fuska's sämsta funktioner. Helt meningslös och får folk att känna sig dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.