Nittionio Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Det sägs att dem ska göra en World of Warcraft film men är det sant? Och isåfall när kommer den komma? Skulle vara riktigt coolt om den kom i alla fall :) Berätta allt ni vet om det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Hörde Det Från Mina Kompisar Vill Se Den Om den Kommer ut Dessvärre Vet jag inte om Den Verkligen kommer ut :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Vad jag vet kommer det vara en Warcraft 3 film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 jag läste i en gamereactor typ förra året då stod dt att dem hade börjat på manus å sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 (redigerat) Nämn en spelbaserad film som är någorlunda bra, tack - hoppas personligen inte att det blir någon WoW film. Säger bara Uwe Boll. :-/ Redigerat 29 Juli 2007 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 men lol tänkt på hur mkt pengar blizzard har? dem kan ju satsa hur mkt som hälst på en sån här film å sen kommer ju säkert alla 10 miljoner spelare se den så dem tjänar ju ändå på dt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) men lol tänkt på hur mkt pengar blizzard har? dem kan ju satsa hur mkt som hälst på en sån här film å sen kommer ju säkert alla 10 miljoner spelare se den så dem tjänar ju ändå på dt Under pågående BlizzCon talade Blizzard och Legendary Pictures om den kommande Warcraft-filmen. Det avslöjades bland annat att filmen har en budget på över hundra miljoner dollar och preliminärt dyker upp 2009. Blizzards Chris Metzen sa att de vill att handlingen ska kännas relevant för WoW-spelare; den utspelar sig ett år innan World of Warcraft tar sin början och han säger att spelare förmodligen kommer att känna igen många områden och olika raser. Storyn kommer att berättas från Alliances perspektiv. Så den har alltså en budget på över 100 miljoner dollar, vilket är ca 700 miljoner svenska kronor. Ingen WoW film, dock en WC film. Det kommer också vara riktiga skådespelare inte animerat vilket nog blir rätt bra. :) Redigerat 5 Augusti 2007 av Denieru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Josef19 Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 hoppas det kommer utan animerat för du ser det bättre ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Blizzard tjänar just nu atm mer än 1,000,000,000 Kr per månad..Vilket är jävlit nice.. Blizzard tjänade mer än 5,000,000,000 När de sålde World Of Wacraft och The Burning Crusade tillsamans. ( tror jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 (redigerat) Josef19: Nej, det kommer inte att bli animerat. Gripen: Har det ens något med det här ämnet att göra? -.- Om ni är intresserade av World of Warcraft: The Movie så kan ni läsa mer på Worldofwar.se : http://www.worldofwar.se/information.php?id=136 Det står bland annat att dem ska få ut filmen till 2009. Redigerat 6 Augusti 2007 av Denieru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Om det kommer en, lär den bli dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Om det blir en film lär den inte bli någon direkt bra sådan. Det är samma med CS, skulle nog suga som film. Det är en upplevelse man bara kan uppleva igenom spelet. Däremot skulle jag nog kunna tänka mig grymma effekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.