MrSnow Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Jag.. Har tagit bort start upen for explorer av misstag. (den har ett rätt sjukt namn) Så kan någon kopiera en och lägga den någon stans på nätet så jag kan få den? All hjälp motages. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 fattar inte vad du menar, förklara lite mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 (redigerat) Ojdå, jag trodde att du menade Internet Explorer! Menar du att du har tagit bort en registreringspost, eller? Redigerat 29 Juli 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 har han tagit bort explorer är det nog inte så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Kan du se startmenyn och aktivitetsfältet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 windows-knappen+E så borde den komma fram. Ifall det är det du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krattan Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Du kan ju inte tagit bort Explorer, det är ju en system fil. Menar du inte Utforskaren / Den här datorn eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 (redigerat) Jag har gjort samma sak en gång Lättaste är att göra en system återställning Öppna kontrollpanelen->Prestanda och Underhåll i vänster hörne rätt långt upp står det se även Klicka på systemåterställing där och följ instruktionerna som kommer upp på skärmen För att öppna kontrollpanelen kan du klicka Windows tangenten + E Till vänster under andra platser finns Kontrollpanelen Redigerat 30 Juli 2007 av Thunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 (redigerat) edit: öhm, blev fel, sorry Redigerat 30 Juli 2007 av 48893 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Vad bra att ni säger vilket program det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.