YoyoHedgehog Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 Hej! jag har köpt Sonic and the secret rings och Zelda Twilight princess från CD Univers från U.S. Sen läste jag på fuska att vissa spel har regioner, alltså att man inte kan spela dem på en europeisk wii om spelen är från U.S. Jag vet att man kan köpa något som jag inte kommer ihåg vad det heter så man kan spela spel med olika regioner men är det någon som vet om Sonic and the secret rings och Zelda Twilight Princess fungerar på alla wii konsoller? (jag vet att vissa spel har ingen region inställd). Citera
Gäst JohanFoppa Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 freeloader och nej det funkar inte utan Citera
YoyoHedgehog Skrivet 29 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Juli 2007 freeloader och nej det funkar inte utanÄr du säker? för vissa speltillverkare väljer att inte lägga till någon speciel region. Citera
Gäst JohanFoppa Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 det är väl konsolerna som har speciella regioner? Citera
razzweeman Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Skrivet 29 Juli 2007 det är väl konsolerna som har speciella regioner?Nintendo gjorde så att speltillverkaren själv fick välja om spelet skulle vara regionlåst eller inte.Men zelda är ju nintedo så jag tror det är låst, sonic vet jag ej. Citera
YoyoHedgehog Skrivet 29 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Juli 2007 Men kan man fixa det? alltså så man kan spela spelet på wii:n ändå på något sätt. Jag sökte på internet och hittade en WiiKey...fast jag vill inte hålla på och öppna Wii:n och sånt!! Dessutom verkar det inte helt lagligt... :| Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.