Apakalsong Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Min moster har vart med i eftersnack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Min syssling Emil Kraftling osm skriver i PC Gamer har varit med i tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 vi står väll inte direkt varann nära men jag känner honom iaf :) . en tjej jag känner har en pappa som spelat i svenska fotbollslandslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 mustafa muhammed vi bor i samma stad-lysekil han är väldig stor eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Ja har vart mä i radio i nåt frågeprogram, i tidningen när mitt gamla hus sprängdes...(snyft) och i tv när ja stod framför Zlatan (före match när dom sjunger sådär ni vet) när han gick i Malmö FF.:D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Min mormor har varit med i bingo lotto hon vann 100.000 Och nu börjar det komma stora grejer, kändisar som bott eller bor väldigt nära mig. Johan backlund(hockeymålvakt i timrå), Micke leijnegard(Reporter på godmorgon sverige) , Jan boklöv(uppfann V-stilen i backhoppning) , Marianne edlund(fotbollspelare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Min syrra, flera av mina polare och jag själv:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Jag har varit med på lillasportspegel in ett inslagg om judo :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crip4life Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 2 av mina kompisar har vart me i efterlyst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Jag har suttit på läktaren i gladiatorena för några årsen... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 En tjejkompis till mig var med på ett program för SvT. Själv var jag med på nyheterna i Tv4, i bakrunden liksom :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Syster, mamma, och mormor. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.