Zhark Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Min sysslings farsa Robert Hård var med i studion i typ rapport eller nånting, och pratade om typ någonting om terrorism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Dom interjuva min morbror under Paralympics -04 (handikapps OS).. Han e förbundskapten/coach för pingislandslaget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 min kompis lennie var med i REA \m/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 min mamma har varit i tv och vunnit 6000000 får dock bara 25000 i 20 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Henke Larsson och alla spelarna i svenska landslaget frågade mig om jag ville vara deras Maskot jag tackade ja så nu sitter jag här med maskot dräkten på mig och gratis inträde så det smäller om det :) Det är Sant Tro mig!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.