Str4ndB3rg Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Ska man fiska i ett hav?moste det finnas typ school fish eller? Ska man bara venta ner han fiskar? so for man fish? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Fiska i t ex. Orgrimmar och vänta på att du får napp när du får napp så ska du så fort som möjligt klicka på flötet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Fiska i Undercity :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Ställ dig bara och fiska, högerklicka på flötet när det "skakar" och plocka fisken ur loot fönstret. Om du hittar ett stimm (school) av någon sort, fiska där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Jupp jag har skilll 325 i fishing, de e skit tråkigt å fiska men det lönar sej om man e hunter ;P men om du aldrig har fiskat så måste du gå till en Fishing Trainer dom finns lite härodär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Fiska i en Start Area (där man börjar spelet) där kan du få upp till 100-150 skill ,sen får du gå vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 jag är 70mage fiskar ibland för det är kul har lite mer än 100skill tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Jupp jag har skilll 325 i fishing, de e skit tråkigt å fiska men det lönar sej om man e hunter ;P men om du aldrig har fiskat så måste du gå till en Fishing Trainer dom finns lite härodärJag har 375, varför skulle det löna sig att vara fiskare som hunter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Jupp jag har skilll 325 i fishing, de e skit tråkigt å fiska men det lönar sej om man e hunter ;P men om du aldrig har fiskat så måste du gå till en Fishing Trainer dom finns lite härodärJag har 375, varför skulle det löna sig att vara fiskare som hunter? Därför endel av hunters pet äter fisk så då kan det ju va lite bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Jupp jag har skilll 325 i fishing, de e skit tråkigt å fiska men det lönar sej om man e hunter ;P men om du aldrig har fiskat så måste du gå till en Fishing Trainer dom finns lite härodär Jag har 375, varför skulle det löna sig att vara fiskare som hunter? Därför endel av hunters pet äter fisk så då kan det ju va lite bra :) Jag skulle då inte slösa 20 min för att få upp en stack fisk som mitt pet äter. Bara till o köpa för 1g. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Jupp jag har skilll 325 i fishing, de e skit tråkigt å fiska men det lönar sej om man e hunter ;P men om du aldrig har fiskat så måste du gå till en Fishing Trainer dom finns lite härodär Jag har 375, varför skulle det löna sig att vara fiskare som hunter? Därför endel av hunters pet äter fisk så då kan det ju va lite bra :) Jag skulle då inte slösa 20 min för att få upp en stack fisk som mitt pet äter. Bara till o köpa för 1g. Jojo det har du rätt i men han kanske inte vill betala 1g :o Aja jag skulle också köpt men han kanske tycker det är lättare att fiska upp fiskar istället :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg