Hoppa till innehåll

Ihjälslagen För Tibia


Yoan
 Dela

Rekommendera inlägg

Men whatever? Hände varken i sverige eller av någon frisk orsak. Varför ska vi bry oss för 1 mord i ett land långt härifrån. Har aldrig hört att någon brytt sig om ifall muhammed i sydafrica dog av svält? Exempel bara.. ingen vet äns vem den här muhammed är men om vi skulle forska i orsaken av svälten så skulle allt leda till USA / Iraq förmodligen. Och då är det väl inte så psyko plötsligt för då värkar det mänskligt? Palla de där bilderna, om jag ska vara ärlig såg det ut som en docka med ett riktigt huve på och en massa lingon som är extremt mosad mot väggarna i hela huset. Inte ett dugg äckligt faktiskt :S Tror jag börjar bli sjuk tbh.. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men whatever? Hände varken i sverige eller av någon frisk orsak. Varför ska vi bry oss för 1 mord i ett land långt härifrån. Har aldrig hört att någon brytt sig om ifall muhammed i sydafrica dog av svält? Exempel bara.. ingen vet äns vem den här muhammed är men om vi skulle forska i orsaken av svälten så skulle allt leda till USA / Iraq förmodligen. Och då är det väl inte så psyko plötsligt för då värkar det mänskligt? Palla de där bilderna, om jag ska vara ärlig såg det ut som en docka med ett riktigt huve på och en massa lingon som är extremt mosad mot väggarna i hela huset. Inte ett dugg äckligt faktiskt :S Tror jag börjar bli sjuk tbh.. ^^

Tror faktiskt du är jävligt okänslig ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

-............. TITTA INTE PÅ SISTA BILDEN[Titta inte på sista,.... gör du det kommer du alldrig mer våga gå in på datorn

! FYFAN! han e ju f*n ett missfoster(16 åringen) hur f*n kan man döda någon för ett spel...

Redigerat av metoo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wow detta är väldigt läskigt hur långt man kan gå för ett piss spel, eller något spel överhuvudtaget.. Jag tror killen var någon pshykopat.. Sista bilden fick mig att må illa.. Hur f*n kan man ens göra så?Vad är det för fel med människor nuförtiden?Dödar folk för ingeting liksom.. Stackars barn.. Kommer växa upp i en mer våldsamm framtid än vi gör nu killar.. Läskigt säger jag bara..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men whatever? Hände varken i sverige eller av någon frisk orsak. Varför ska vi bry oss för 1 mord i ett land långt härifrån. Har aldrig hört att någon brytt sig om ifall muhammed i sydafrica dog av svält? Exempel bara.. ingen vet äns vem den här muhammed är men om vi skulle forska i orsaken av svälten så skulle allt leda till USA / Iraq förmodligen. Och då är det väl inte så psyko plötsligt för då värkar det mänskligt? Palla de där bilderna, om jag ska vara ärlig såg det ut som en docka med ett riktigt huve på och en massa lingon som är extremt mosad mot väggarna i hela huset. Inte ett dugg äckligt faktiskt :S Tror jag börjar bli sjuk tbh.. ^^

För det som orsakade detta var något som du gör varje dag. Spel. Det är faktiskt väldigt aällsynt att någon mördar en annan p.g.a datorspel. Speciellt i den åldern. Genom att berätta för världen att detta har hänt, kan man förhindra det. Man vet att det finns en risk för att bli mördad genom datorspel.

 

Du visste väll redan att det är väldigt många som dör av hunger/törst i mellanöstern/afrika? Visste du att det finns människor som blir mördade p.g.a ett onlinespel?

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...