Slasktratt Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag fattar inte vad man ska göra i början...jag vill gärna komma igång för det sägs vara riktigt bra. P.S Om nån vill vara en personlig "guide" till mej genom spelet så kommer den personen att få 300p. Mer fakta om den personliga guiden om ni PM:ar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag kan hjälpa dig.men var i början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Direkt från början, har ju bara lämnat huset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Här är guiden fast på engelska ifall den inte funkar så får du kopiera bara själva sidan och lägga in i address fältet... Så 300 poäng tack.. Guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg