negR Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) en hund, får en ny 12Augusti Rossi..Och Pepe, rossi e den stora och Pepe den lilla Redigerat 4 Augusti 2007 av SunEspeon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) En Shetland Sheepdog som gillar min fotboll xD Redigerat 7 September 2007 av wildwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghosttouched Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Jag hade en hund.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Hade två kaniner. En rymde, den andra dog. Nu har vi en hund, en "gos datura catalá". :D Det är en spansk vallhund, ganska hårig. Lite mer än ett år gammal är hon nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 2strutsar och 3 katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 2strutsar och 3 katter.Strutsar? :) Kan man rida på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 (redigerat) 1hund,1katt,2 gerbiler & 1 fågel kasper(katten) sover & figo(hunden) skäller hela tiden,,, Redigerat 8 Augusti 2007 av Koneko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Jag har en hund, som är lite smått efterbliven xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 1 kanin (har haft två till), 5 hästar, en massa hönor och tuppar, 4 katter och två hundar. På min personliga bild ser man hunden vid namn Femman, f*n vad Simples hund var lik honom... Femman. Kenny, den andra hunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 12 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 fina djurena va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Vi har 4 katter för tillfället, alla honor. Två ungar och två vuxna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 1 kanin (har haft två till), 5 hästar, en massa hönor och tuppar, 4 katter och två hundar. På min personliga bild ser man hunden vid namn Femman, f*n vad Simples hund var lik honom... Femman. Kenny, den andra hunden. ja faktiskt :P lite annorlunda päls bara ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.