Easton Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 (redigerat) Frågan är: Ska du eller har du sett Rush Hour 3? Den har premiär på bio den 10 Augusti. Jag ska självklart se den. Eftersom 1:an och 2:an var riktigt bra. Redigerat 1 Augusti 2007 av Jojjen21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Trailern verkar bra. Förhoppningsvis blir det bio, annars får man väl ladda ner den. Beror ju helt och hållet på ekonomin, men jag skulle kunna slänga upp 100 kr för en sådan film, den verkar sevärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 31 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Gud vad dyrt bio börjar bli! Håller med att trailern var bra, och jag gillar verkligen Jackie Chan och Chris Tucker i deras roller, Lee och Carter :) :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Några speciellt sjuka scener i trailern som t.ex. när Carter är med någon tjej: (Tjej): - Jag har inte varit med en amerikansk man förrut (Carter): - Inte jag heller :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 31 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Några speciellt sjuka scener i trailern som t.ex. när Carter är med någon tjej: (Tjej): - Jag har inte varit med en amerikansk man förrut (Carter): - Inte jag heller :) Det är han som kommer med det allra roliga i de två andra filmerna. Och Jackie Chan flyter i så bra. Om man skulle hört det på bio skulle man börja asgarva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 (redigerat) Hahaha jag ska se denden verkar bra Frågan är: Ska du eller har du sett Rush Hour 3? Den har premiär på bio den 6 Augusti. Jag ska självklart se den. Eftersom 1:an och 2:an var riktigt bra. Den kommer 10 augusti Redigerat 1 Augusti 2007 av Ogri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Hahaha jag ska se denden verkar bra Frågan är: Ska du eller har du sett Rush Hour 3? Den har premiär på bio den 6 Augusti. Jag ska självklart se den. Eftersom 1:an och 2:an var riktigt bra. Den kommer 10 augusti Jag skrev fel...Den borde vara bra! Om nån film är med Jackie Chan äger den ju! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.