3CMOS Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Hej! Jag har besegrat alla gymledare i kanto förutom en i saffron city. Det är det vänstra gymet, och där inne så är det en karategubbe som säger att gymledaren (Karate King) är i JOHTO i en gråtta för träning.Hur får man honom till gymmet lr ska man besegra honom ngn annan stans? SPELET E POKEMON CRYSTAL! Om det fanns en liknande tråd så länka. Jag letade men hittade ingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Karate King är i en grotta som jag har glömt bort namnet på, men du får leta efter honom det är ganska svårt att hitta honom men när du har klarat honom så får du hitmontop`s minsta utveckling men då får du en tom plats i ditt lag som du har med. Tror det finns något fusk är på fuska.se som beskriver det bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 i så fall e det något fel med mitt spe jag fick välja mellan hitmonlee och hitmonchan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg