MaryJane Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 yesssssss f*n va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 slipknot suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 slipknot sugerbara för du e störd å lyssnar på bamse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Niice info! U made my day ;) =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 JAAAAAAAAA! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Bästa slipknot videon någonsin :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Den enda slipknot låten som är bra är wait and bleed :P (jag tror den heter så ialllafal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 (redigerat) skojar ni? visste ni inte det här 2007? alltså gillar ni slipknot eller inte? tuff: nej, dom suger inte du har säkert bara inte lyssnat på dom, för att alla i din klass lyssnar på dom och du lyssnar på emo musik och vill inte lyssna på bra musik Dom suger och låt mig motivera varför:Dom skriker och har masker på sig och deras video är ju inte dom fräschaste. slipknot sugerbara för du e störd å lyssnar på bamse Nej det är du som är det för att du lyssnar på dom.Och jag har mina åsikter.Ni får tycka vad ni vill,jag tycker vad jag vill. Redigerat 23 Februari 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 (redigerat) Lyssnaar inte på dom men det är grymt att du fick tag på den infon. B) Redigerat 23 Februari 2008 av SilverKnight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 jag gillar inte slipknot så jätte mycket fast dom är bra ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 slipknot suger bara för du e störd å lyssnar på bamse Nej det är du som är det för att du lyssnar på dom.Och jag har mina åsikter.Ni får tycka vad ni vill,jag tycker vad jag vill. Dom suger inte du får la f*n lyssna på musiken för f*n inte bara tycka som dina kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 (redigerat) Och du får sluta och tvinga mig till att tycka om dom.Och jag tycker INTE som mina kompisar.Dom gillar slipknot mer än vad jag gör. Redigerat 25 Februari 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.