ullbergan Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 typ alla i min kllas säger om läraren komer försen inom 20 min så får man gå hem eller på rast e det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Nej. Våra lärare var borta 1 tim förut. Men det var när vi skulle börja skolan så vi fick vänta untan för iregnet i EN HEL timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Vi får gå hem om läraren är 14 minuter försenad men måste vara tebax till nästa lektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 i skollagen står det ingen sådan regel... I princip kan läraren komma när det är typ 10 min kvar av lektionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 vi får inte ens gå om det är 10s kvar :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 vi får inte ens gå om det är 10s kvar :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: HeheNej vi får inte det men jag har hört den regeln innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Enda sådana regel jag har hört är att vi får gå hem om vår skolbuss inte har kommit till fem över halv nio. En gång kom den 4 minuter över halv och vi skulle precis gå hem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 När våra lärare år sjuka lr borta så får vi håltimme :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Enda sådana regel jag har hört är att vi får gå hem om vår skolbuss inte har kommit till fem över halv nio. En gång kom den 4 minuter över halv och vi skulle precis gå hem... man får däremot gå efter en ½-timma om bussen är sen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
n0l!f3^ Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 beror på vilken skola man går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 När våra lärare år sjuka lr borta så får vi håltimme :D Samma här förutom när vi får vikarie :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Enligt skollagen om läraren kommer för sent så ska man studera på annat sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.