Easton Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Frågan lyder så här: Vilken är eran bsäat legendarsiak pokemon? eller coolaste, grymmaste och allt det dära. min favorit av dem är nog groudon. Han är bra och cool. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Min favvo är nog Lugia (stavning). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 arceus är den bästa ( osäker på att han stavas så ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 min lista på pokemon som är bra legendariska är arceus stavning mewtwo och sen darkri och sen som coolaste är deoxys lucario och darkri Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Konstigt Att dom Som Gör Pokemon Spelen Gör så att Få i Hela Världen Får Typ Som Jirachi och Arceus Tycker att Dom Ska ge ut ett spel där man kan fånga 5-7 legendariska utan Fusk Men annars Tycker jag att Lugia och Grudon Har Bästa Combos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 jag gillar raikou Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Dialga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 kyogre är den enda :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Mewtwo e Bäst och ser coolast ut på P D B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Jirachi :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) kyogre är den enda :student:Det stämmer Kyogre och Ho-oh är mina favoriter ;) Redigerat 2 Augusti 2007 av TheKingOfEvil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
feraligator Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 tyranitar är bäst :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg