Easton Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Skrivet 1 Augusti 2007 Frågan lyder så här: Vilken är eran bsäat legendarsiak pokemon? eller coolaste, grymmaste och allt det dära. min favorit av dem är nog groudon. Han är bra och cool.
Gäst JohanFoppa Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Skrivet 1 Augusti 2007 arceus är den bästa ( osäker på att han stavas så )
Gäst onix8 Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Skrivet 1 Augusti 2007 min lista på pokemon som är bra legendariska är arceus stavning mewtwo och sen darkri och sen som coolaste är deoxys lucario och darkri
Maenster Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Skrivet 1 Augusti 2007 Konstigt Att dom Som Gör Pokemon Spelen Gör så att Få i Hela Världen Får Typ Som Jirachi och Arceus Tycker att Dom Ska ge ut ett spel där man kan fånga 5-7 legendariska utan Fusk Men annars Tycker jag att Lugia och Grudon Har Bästa Combos
Maenster Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 Mewtwo e Bäst och ser coolast ut på P D B)
TheKingOfEvil Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) kyogre är den enda :student:Det stämmer Kyogre och Ho-oh är mina favoriter ;) Redigerat 2 Augusti 2007 av TheKingOfEvil
Rekommendera inlägg