Arako Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 när någon har bifogat en bild i ett inlägg så måste jag ladda ner dom för att kunna se dom. vet nån om jag har kommit åt nån inställning llr nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Det brukar vara så när bilderna ifråga är .bmp bilder, men är det så med alla bildformat för dig, även .jpg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 min kompis kan se dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 så är det för mig men bara .bmp filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Jag kan inte kolla på bifogade filer överhuvudtaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 .png, .jpg och .gif filer ska visas i webbläsaren, det är de slags filer som de flesta webbläsare kan hantera. Annars är det nog nåt skumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 3 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 jag brukar vara med i ava tävlingar så det är lite synd att jag inte kan se dom andras bidrag... när jag trycker för att ladda ner bilderna går inte det heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.