Gäst Keylogger Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 hade en gammal carlsberg keps innan har en kask mössa nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Tycker verkligen inte att keps är snyggt. Inte på någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Jag hade alltid på mig keps förr. Men nu passar jag definitivt inte i det längre. Men hade typ 8 olika kepsar. Minns inte vad någon hette men dom var riktigt frääna ^_^ technique. Samma här, fast det var typ när jag var 11 - 12 år. Vet inte vilket "märke" det var, om det nu är så nödvändigt att veta det... Hade typ 4 stycken likadana, svart med typ röd inuti och under skärmen, och en silverfärgad cykel på pannan. O.B.S Det var ingen ful s.k Hip/Hop kepa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Har en New York keps(min mamma var i New York o köpte den där.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Nish har ej keps på mej! äger en i helsvart läder men tkr bara det e jobbigt, det trycker ner frysiren, och det är ivägen för mina hurlurar... T_T ser dock att många har sk, asfulla kepsar. va dom nu heter New era? med ett stor fult j*vla märke på, asfult! typiskt hiphopp -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Lagom långt hår med mössa ska dé va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 ja har keps i bland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Brukade använda en Von Dutch keps jättemycket förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Nej, klär inte i keps, inte heller bekvämt att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) 24/7 PS. Och ingen idiotisk hip hop kepa. Redigerat 7 Maj 2008 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Nej, klär inte i keps, inte heller bekvämt att ha.Samma här, hade keps när jag var lite mindre i typ dagisåldern. Förstör ju frisyren också. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Kepan slänger man på sig när man inte har tid att fixa frillan ;) Men iaf så har jag 5 olika kepor jag använder men gillar mina svart/gråa dc kepa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.