Gäst Keylogger Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 hade en gammal carlsberg keps innan har en kask mössa nu :) Citera
Chainsawkitten Skrivet 5 April 2008 Rapport Skrivet 5 April 2008 Tycker verkligen inte att keps är snyggt. Inte på någon. Citera
Skurken Skrivet 8 April 2008 Rapport Skrivet 8 April 2008 skrev technique: Jag hade alltid på mig keps förr. Men nu passar jag definitivt inte i det längre. Men hade typ 8 olika kepsar. Minns inte vad någon hette men dom var riktigt frääna ^_^ technique. Samma här, fast det var typ när jag var 11 - 12 år. Vet inte vilket "märke" det var, om det nu är så nödvändigt att veta det... Hade typ 4 stycken likadana, svart med typ röd inuti och under skärmen, och en silverfärgad cykel på pannan. O.B.S Det var ingen ful s.k Hip/Hop kepa!! Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 9 April 2008 Rapport Skrivet 9 April 2008 Har en New York keps(min mamma var i New York o köpte den där.) Citera
Agito Skrivet 11 April 2008 Rapport Skrivet 11 April 2008 Nish har ej keps på mej! äger en i helsvart läder men tkr bara det e jobbigt, det trycker ner frysiren, och det är ivägen för mina hurlurar... T_T ser dock att många har sk, asfulla kepsar. va dom nu heter New era? med ett stor fult j*vla märke på, asfult! typiskt hiphopp -.-' Citera
Skurken Skrivet 11 April 2008 Rapport Skrivet 11 April 2008 Lagom långt hår med mössa ska dé va. Citera
Garone Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 Brukade använda en Von Dutch keps jättemycket förut. Citera
Xade Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Skrivet 4 Maj 2008 Nej, klär inte i keps, inte heller bekvämt att ha. Citera
Median Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) 24/7 PS. Och ingen idiotisk hip hop kepa. Redigerat 7 Maj 2008 av Median Citera
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Skrivet 8 Maj 2008 skrev Xade: Nej, klär inte i keps, inte heller bekvämt att ha.Samma här, hade keps när jag var lite mindre i typ dagisåldern. Förstör ju frisyren också. ._. Citera
Raptomex Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Skrivet 8 Maj 2008 Kepan slänger man på sig när man inte har tid att fixa frillan ;) Men iaf så har jag 5 olika kepor jag använder men gillar mina svart/gråa dc kepa. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.