Gäst JohanFoppa Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 knights of the nine är ingen expansion, det är mer ett paket med små saker. shivering isles är oblivion 4 the elders scrolls första och enda och sista expansion, den har en ny värld, nya rustningar, nya människor och allt som en expansion pack ska ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Knights of the Nine är ett pack med diverse mods man kan ladda ner gratis från nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Shivering Isles är den senaste expansionen och man laddar ner det på Marketplace med Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Hur mycket tar den på hårddisken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 In och kolla på Marketplace själv, det är inte så svårt ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Själv vet jag inte hur det är med Oblivion på Xbox 360 men på datorn kan man ju ladda ner hundratals moddar och då få en himlans massa nya quests, vilket gör att spelet inte slutar när du klarat allt orginal "stuff" :) Men nu ska jag nog få mitt Oblivion till min 360 imorgon eller på Onsdag, så äntligen Oblivion i HD :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Knights of the Nine är ett pack med diverse mods man kan ladda ner gratis från nätet. inte gratis. förresten är knights of the nine på gränsen till expansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Menade inte att Knights of the Nine är gratis utan moddarna man får i den, vet dock inte om man kan ladda ner mods till 360 versionen. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Shivering Isles kan man köpa på Marketplace fast jag komemr inte ihåg hur många poäng det kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Jo det går att köpa hela Knights of the Nine och Shivering Isles genom start menyn i spelet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.