dragon_66 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Just var det på nyheterna hur våldsamt grand theft auto var!Men problemet är ju att man inte behöver använda våld!!!!!!Det är ju fritt upp! Men postal 2 där måste man använda våld!!!!! tycker dom borde prata mer om såna spel som silent hill3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag spelar inte våldsamma spel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Vafan Silent hill i jämförelse med CS eller nå sånt är ingenting om en kille spelat Silent hill spelen så kan han bli sinnes sjuk.... liksom... daaahh :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Eller vad sägs som världens våld spel...The Getaway...GTA VC...Silent Hill, Posatl2...true crime och manhunt liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 mmm.... Dom spelen säger världen är våldsamma....Men liksom emmm har ni hört spelet Godis fabriken det är för mbarn mellan 5-8 år och man skjuter godis gubbar... Är inte det lite för vådlsammt för 5 åringar t ex? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag har inte kört det men det låter inte våldsamt eftersom det är godis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag tycker att dom ska förbjuda Postal 2 här i sverige. Och om dom inte gör d så säger jag bara en sak:NUKE THEM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 min kompis har alla dom spelen som nämdes i dokumentären :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jaha...coolt da! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Nyheterna påstår att alla som spelar Våldsamma spel blir Mördare, Våldtäktsmän eller drogare. Men jag tror att lättpåverkade och psykiskt sjuka personer som spelar våldsamma spel blir mördare !! Och flera som har mördat säger att de har spelat spel och sen fått lust att mörda. Att det inte var deras fel att de mördade. Men det är ju bara för att de vill ha nåt att skylla på. http://www.szczecin.kwp.gov.pl/antyterrorysci/images/mp5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Nyheterna påstår att alla som spelar Våldsamma spel blir Mördare, Våldtäktsmän eller drogare. Men jag tror att lättpåverkade och psykiskt sjuka personer som spelar våldsamma spel blir mördare !! Och flera som har mördat säger att de har spelat spel och sen fått lust att mörda. Att det inte var deras fel att de mördade. Men det är ju bara för att de vill ha nåt att skylla på. http://www.szczecin.kwp.gov.pl/antyterrorysci/images/mp5.jpg Helt rätt!! Jag håller med!! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Vafan Silent hill i jämförelse med CS eller nå sånt är ingenting om en kille spelat Silent hill spelen så kan han bli sinnes sjuk.... liksom... daaahh :angry: just det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.