Gäst jesper93 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 Hej när jag var på läger Berättade min tjej En sak för mig som jag inte får säga till nån och nu är det så att jag har sagt det till min familj om jag säger att jag sagt det till min familj så Blir min tjej arg Så snälla vad ska jag göra :( :( tacksam för svar :( :unsure: Citera
TheTortoise Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 okej nu tar vi det lilla lugna här nu , vad var det du sa xD nej men säg till din tjej att du har sagt det annars blir det ju bara värre om hon får reda på det senare , men det beror ju på vad du sa :P Citera
xantanos Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 ja, det gör det. om du håller tyst om det, kan det bli värre när hon väl får reda på det. och om du berättar kan du också få problem. så det handlar egentligen om hur mycket du är beredd att offra om det kommer till det Citera
Selene Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Skrivet 3 Augusti 2007 Berätta för henna att du har sagt det till din familj och förklara att det inte var ngt illa menat med det och att du i fortsätningen lovar att aldrig berätta saker för andra som hon vill hålla hemligt men det ska du bara göra om du verkligen kan hålla det löftet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.