Hoppa till innehåll

Har Sagt Saker Som Jag Inte Får För Min Tjej

Rekommendera inlägg

Gäst jesper93
Skrivet

Hej när jag var på läger Berättade min tjej En sak för mig som jag inte får säga till nån och nu är det så att jag har sagt det till min familj om jag säger att jag sagt det till min familj så Blir min tjej arg Så snälla vad ska jag göra :( :( tacksam för svar :( :unsure:

Skrivet

okej nu tar vi det lilla lugna här nu , vad var det du sa xD nej men säg till din tjej att du har sagt det annars blir det ju bara värre om hon får reda på det senare , men det beror ju på vad du sa :P

Skrivet

ja, det gör det. om du håller tyst om det, kan det bli värre när hon väl får reda på det. och om du berättar kan du också få problem. så det handlar egentligen om hur mycket du är beredd att offra om det kommer till det

Skrivet
Berätta för henna att du har sagt det till din familj och förklara att det inte var ngt illa menat med det och att du i fortsätningen lovar att aldrig berätta saker för andra som hon vill hålla hemligt men det ska du bara göra om du verkligen kan hålla det löftet.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...